14 березня 2021

 9-12 березня у нас у школі пройшов тиждень МИСТЕЦТВА

Проводилися інтегровані уроки, бінарні уроки, відбувалися бібліотечні уроки та уроки-досліди. Проводилися майстер-класи.  Проходили  персональні виставки дитячих фоторобіт і юних художників. Були створені тематичні фотозони.  Порадував міні-концерти від учнів музичної школи. Святкували  Масляну. Працював міні-музей декоративно-прикладного мистецтва. Відвідали театр мюзікл "Холодне серце". Був створений інформаційний дайджест про композиторів, художників та театри рідного міста.

Бібліотечний урок в 3-А класі 

"Хто такі художники-ілюстратори"



Урок мистецтва в 10-А Симфо шоу". Розвиток симфонічного оркестру з 18ст. і до сьогодення. Сучасні композитори і перша в світі дирегентка, українка - Оксана Линів.



Урок-дослідження "Оздоровчі властивості музики" 3-Б клас. Досліджували вплив музики на емоційний стан людини"





Інтегрований урок музичного мистецтва, технологій і основ здоров'я "Різномаїття музичних інструментів. Вплив музики на здоров'я людини. Виготовлення шумових музичних інструментів з підручних матеріалів" 7-Б клас.






Міні-концерт від музичної школи



Майстер-клас в 5-А класі. Оздоблення виробів нетрадиційними техніками малювання.










Урок-дослідження з основ здоров'я "Вплив декоративно-прикладного мистецтва на здоров'я людини" 6-Б клас.






Інтегрований урок ОТМ, трудове навчання та основи здоров'я в 6-І класі.






Урок в 10-Б клас "Декоративно-прикладне мистецтво різних країн світу"




Відвідування театру "Супутник" вистава "Холодне серце"






Гарний настрій










 





















 




Немає коментарів:

Дописати коментар